loading...
سایت اس ام اس خنده دار+عاشقانه+اس دوستت دارم+دانلود کليپ+بازي+برنامه موبايل
آخرین ارسال های انجمن
سلطان موبایل | رضا بازدید : 343 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

اس ام اس های سر کاری و طنز که پیشنهاد میکنم حتما بخوانید یه روز سه تا خانوم مرغه به هم میرسن اولی میگه چه روزگاری شده ، دیشب تو کیف دخترم یه عکس جوجه خروس پیدا کردم ….. دومی میگه این که چیزی نیست یه روز دیدم دخترم تو خیابون ...

اس ام اس های سر کاری و طنز که پیشنهاد میکنم حتما بخوانید

سلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا

یه روز سه تا خانوم مرغه به هم میرسن اولی میگه چه روزگاری شده ، دیشب تو کیف دخترم یه عکس جوجه خروس پیدا کردم ….. دومی میگه این که چیزی نیست یه روز دیدم دخترم تو خیابون داره با یه خروسه میگه و میخنده …. سومی میگه اینها که چیزی نیست من دیشب تو کیف دخترم یه تخم مرغ پیدا کردمسلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا

—————————————————————

یارو ماشینش تو برف گیر میکنه زنجیر نداشته ،  سینه میزنه

—————————————————————

گرگه میره در خونه شنگول و منگول در میزنه ، مامانشون میگه بیا تو بچه ها نیستن سلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا

—————————————————————

زن خوب برای ازدواج باید سه تا خصلت داشته باشه : ۱ – نجیب باشه یعنی با جیب آدم کاری نداشته باشه ……….. ۲ – خانه دار باشه یعنی از خودش خونه داشته باشه

۴ – مثل ماه بمونه یعنی شبها بیاد و صبح بره خونه باباش …………… ۵ – البته در حد متعالی این که باباش وضعش توپ باشه و ۳ تا سکته هم کرده باشهسلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا سلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا

—————————————————————

بقیه در ادامه مطلب

به آسمون نگاه میکنم تو رو میبینم … به دریا نگاه میکنم تو رو میبینمسلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا … به دشت های سبز نگاه میکنم تو رو میبینم و حتی وقتی به قلبم نگاه میکنم تو رو میبینم … بابا بیا برو اونطرف بگذار یه چیز بهتر ببینیم سلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا سلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا

—————————————————————

این هم یه شعر واسه بعضی دخترهای امروزی :

آخر یه روز تیک میگیری  ،  لباسهای شیک میگیری  ،  بابات را میکنی کچل  ،  تا بینی رو کنی عمل ،  با همراهت زنگ میزنی  ،  عینک رنگ رنگ میزنی  ،  این دل و اون دل میزنی  ،  هی به موهات ژل میزنی  ،  جنس لباسات تریکو  ،  موزیک فقط از انریکو  ،  جوراب های فسقلکی  ،  روسری های الکی  ، با اشوه های شُتری  ،  میشینی پشت موتوری  ،  تو خیالت خیلی تکی  ،  فکر میکنی با نمکی  ، خوشی با این تیپ خفن  ، حالا قشنگی مثلا ؟

—————————————————————–

از یه نفر میپرسن اولین کسی که رفت مکه حاجی شد کی بود میگه حاج زنبور عسل

——————————————————————-

آقا ماشا ا… میره تو بانک وام بگیره ، ضامن نداشته منفجر میشه

——————————————————————-

آقا ماشاا… را میبرن بهشت ، زیر پای مادران له میشه ( آخه بهشت زیر پای مادران است ) سلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا

——————————————————————–

سلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا یه دفعه بامشاد داشته با پیچ گوشتی به ناف شکمش ور میرفته یکهو  پیچ شکمش باز میشه باسنش می افته

———————————————————————-

به آقای پشندی میگن سه تا اسم بگو توش الله داشته باشه .. میگه شکرالله ، حمدلله ، سیندرلاه

———————————————————————-

یه دفعه یه آفتاب پرست میره رو جعبه مداد رنگی ” هنگ ” میکنه

———————————————————————-

!!!! یه دفعه پلیس  ( بامشاد )  را میگیره بهش میگه کارت ماشین ، گواهینامه ، بیمه ….. بامشاد میگه باید با اینها جمله بسازم

———————————————————————-

یک روز تو ی جهنم شلوغ بوده و همه می زدند و می رقصیدند
سلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا سلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا یکی می پرسه چی شده ….. می گویند : آخ جون پروند ه ها گم شده ، پروند ه ها گم شده

———————————————————————-

دکتر نظام وظیفه پسر لاغری را معاینه کرد و در برگه نوشت : معاف، به دلیل ضعف جسمانی
پسره با خوشحالی گفت : آخ جون  فوری میرم زن میگیرم
سلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا دکتره نوشت : و همچنین ضعف عقلانی

———————————————————–

یه روز چند تا رفیق میخواستن برن گردش ، اولی میگه ماشینش با من ، دومی میگه نهارش هم با من ، سومی هم میگه تخمه و چای هم با من ، چهارمی میگه پس حالا که سلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا همتون یه چیز میارین منم داداشم را میارم

———————————————————————–

سلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا سلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا یه روز میبینن عزرائیل ماکسیما خریده  ، میگن عزرائیل وضعت خوب شده ، میگه حقوق اضافه کاری های زلزله بم را جمع کردم

—————————–شش——————————————

مادر : پسرم ، من دارم می رم خرید یه وقت به کبریت دست نزنی ها
سلطان موبایل | soltanmobile.ir | جوک های بسیار زیبا پسر : نه مامان جون  من خودم فندک دارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام،کاربر محترم! سعی ما بر این است رضایت شما را، با آسان کردن دانلود فایل ها[دانلود مستقیم] و مطالب مفید و مورد نیاز اکثر شما عزیزان ... بدست آوریم. با تشکر از انتخاب شما سلطان موبایل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 2,561
  • بازدید سال : 20,933
  • بازدید کلی : 366,238